Grąžinimas ir keitimas

Grąžinimas ir keitimas

  • Grąžina

Prieš pristatant, visos prekės tikrinamos kokybės, tačiau jei kyla kokių nors problemų, susisiekite su mumis.

Mes dėsime visas pastangas, kad jūsų problema būtų išspręsta kuo greičiau ir efektyviau, o esant tokiam poreikiui, nedelsdami gausite pakeičiamą prekę. Klientui grąžinus prekes, kurios buvo pristatytos nemokamai, dėl to, kad užsakymo vertė buvo didesnė nei 200 €, turime teisę imti pristatymo mokestį, jei grąžintų prekių bendra užsakymo vertė buvo mažesnė nei 200 €. .


Atminkite, kad mūsų tinklalapyje esančios spalvos yra tik spalvų atvaizdas. Mes neprisiimame jokios atsakomybės už spalvų ir atspalvių skirtumus, kurie gali atsirasti tarp minėtų vaizdų ir realios medžiagos.

  • Matavimo daiktų grąžinimas

Neįmanoma grąžinti išmatuotų prekių (pavyzdžiui, žaliuzių), kurias mes arba trečioji šalis užsakėme ir atsiųsime iš mūsų tinklalapio.

Tačiau gali būti, kad gaminys yra brokuotas arba gaminys buvo pažeistas transportuojant.


Grąžinamos lėšos

  • Kaip galiu susigrąžinti pinigus?

Visi pinigai grąžinami į debeto arba kredito kortelę, kuri naudojama atsiskaitant už užsakytas prekes. Mes stengiamės grąžinti pinigus į jūsų kredito kortelę arba PayPal sąskaitą per dvi darbo dienas po to, kai priėmėte grąžintus produktus.

Svarbu suprasti, kad tai nesusiję su jūsų banko apdorojimo laiku.

Užbaigęs pinigų grąžinimą, klientas el. paštu gauna patvirtinimą su informacija apie apmokėjimą, datą ir sumą.

Pateikus užsakymą naudojant debeto ar kredito kortelę, suma bus grąžinta į šią debeto ar kredito kortelę per 3–5 darbo dienas.


  • Pakeičiau kredito / debeto kortelę arba jos galiojimo laikas baigėsi. Kaip tada galiu susigrąžinti pinigus?

„Knall“ įsipareigoja visas grąžinamas lėšas apdoroti pagal pirminį mokėjimo būdą, kurį klientas naudojo pateikdamas užsakymą.

Nesvarbu, ar mokėjimo kortelės galiojimo laikas baigėsi, ar ne, ar jūs atšaukėte ar uždarėte paskyrą. Įprasta, kad pinigai grąžinami automatiškai į tą pačią sąskaitą, tačiau kliento gali būti paprašyta ir kitos informacijos, gaunamos iš užsakymo.

Jei tai neįmanoma, mūsų klientų aptarnavimo komanda pasirūpins tinkamais susitarimais.

  • Kaip man bus grąžinti pinigai, jei mano prekė bus grąžinta per atšalimo laikotarpį, ty per 7 dienas?

Pagal teisės aktų nuostatas ES gyventojai turi teisę atsisakyti pirkimo sandorio per 7 darbo dienas nuo įsigytos prekės gavimo dienos. Norėdami gauti daugiau informacijos šia tema, žr. įstatyme nustatytas teises.

Atšaukus užsakymą per minėtą atsisakymo laikotarpį ir nepadarius klaidos, klientui bus grąžinta prekių kaina ir pristatymo išlaidos tokia tvarka:

Jei klientas nori grąžinti prekę, kuri buvo įtraukta į didesnį užsakymą, jam bus grąžintas mokestis už pristatymą.
Jei klientas nori grąžinti visas užsakytas prekes, jam bus grąžintos tinkamos prekės pristatymo išlaidos ir sumokėtas mokestis už pristatymą.
Jei prekė yra atsiimama iš kliento, mes turime teisę iš kliento susigrąžinti atsiėmimo išlaidas


  • Pinigai man nebuvo išsiųsti. Ką aš darau?

Turėtumėte susisiekti su mumis praėjus šešioms darbo dienoms nuo tos dienos, kai gavote el. laišką su pinigų grąžinimo patvirtinimu.

Grąžinimo būsena bus patvirtinta ir klientui bus suteiktas su pinigų grąžinimu susijęs nuorodos numeris, kurį bankas galės naudoti norėdamas atsekti mokėjimą.

Grąžintos arba atmestos lėšos bus vėl išduodamos banko pavedimu arba dovanų kortele. Kliento gali būti paprašyta pateikti papildomos informacijos šiuo klausimu.