Siuntimas

Pristatymas ir pristatymas

Siuntimo sąlygos svetainei „knall“

Toliau naudodamiesi šia svetaine jūs sutinkate su mūsų sąlygomis ir nuostatomis.

Užsakymo, kurio vertė lygi 100 USD, siuntimo kaina nepriklauso nuo šalies, į kurią norite siųsti prekes.

* Visiems gaminiams, kurių plotis viršija 2000 mm (200 cm), prie siuntimo išlaidų pridedama 50 EUR.

* Visiems gaminiams, kurių plotis viršija 2400 mm (240 cm), prie siuntimo išlaidų pridedama 80 EUR, o visiems gaminiams, kurių plotis viršija 4000 mm (400 cm), prie siuntimo išlaidų pridedama 290 EUR.

* Užsakymus vykdome visoje ES, tokio užsakymo siuntimo kaina priklauso nuo gavėjo šalies ir pridedama automatiškai.

Išimtiniais atvejais pasiliekame teisę imti papildomą siuntimo mokestį, kad padengtume faktines pristatymo išlaidas.

Dažnai užduodami klausimai apie jūsų užsakymus, prašome peržiūrėti toliau:


  • Ar turiu galimybę nustatyti konkrečią dieną, kada produktai turi būti pristatyti?

Šiuo metu neįmanoma susitarti dėl konkrečios paėmimo datos ar atidėti pristatymo. Tačiau rekomenduojama pasitikrinti prekių prieinamumą ir pristatymo laiką, kad galėtumėte atvykti į pristatymo vietą tinkamu laiku.

Siekdami paremti savo klientus, leidžiame prekes siųsti kitu adresu. Dažniausiai klientai renkasi prekių pristatymą į darbovietę, kad kolega galėtų jas pasirašyti, todėl Jums nereikės iš naujo organizuoti siuntimo. Be to, nepamirškite informuoti atitinkamų asmenų, kad Jums bus siuntinys, kad jis nebūtų netyčia atmestas.

Be to, pastebėjome, kad be didelio sėkmės rodiklio, susijusio su mūsų prekių pristatymu, kyla problemų, kai prekės pristatomos gyvenamosios vietos, o ne darbo adresu. Todėl klientams visada rekomenduojama rinktis pristatymą į darbovietę, kad būtų išvengta problemų.


  • Ar turiu būti namuose, kad atsiimčiau siuntą?

Už visas mūsų parduodamas prekes reikia pasirašyti, nebent siuntinys yra toks mažas, kad jį galima pristatyti paštu ir įmesti į kliento pašto dėžutę.

Jei klientas nori, kad jo prekės būtų paliktos pas kaimyną, jis turi užpildyti langelį su siuntimo instrukcijomis, kuris yra atsiskaitymo puslapyje.

Taip pat yra galimybė pristatyti prekes į darbovietę, tačiau reikia atsižvelgti į siuntos dydį, kad galėtumėte jas parsinešti namo nepažeisdami prekių.


  • Ar užsakytos prekės bus pristatomos dalimis?

Paprastai užsakymų nesiunčiame, kol jie nėra visiškai užbaigti.

Nors pasitaiko atvejų, kai galime organizuoti dalinį užsakytų prekių pristatymą. Susisiekite su mumis ir gausite daugiau informacijos.

Jei užsakymą pristatote dalimis, papildomo pristatymo mokesčio netaikome.


  • Ar užsakytas prekes galima pristatyti už ES ribų?

Šiuo metu savo gaminius pristatome tik Europos Sąjungos teritorijoje

Visą informaciją apie vietas, į kurias pristatome, rasite mūsų pristatymo puslapyje.


  • Kiek laiko reikia laukti, kol gausiu pagal užsakymą pagamintas prekes?

Tradiciškai pagal užsakymą pagamintas žaliuzes pristatome per 14–20 darbo dienų.


  • Įdėjus prekes į krepšelį, nėra jokios informacijos apie nemokamą pristatymą?

Nemokamas pristatymas pasirinktoms prekėms taip pat nebetaikomas.