Sąlygos ir nuostatos
1. Taikymo sritis...
Šios sąlygos taikomos visiems užsakymams, pateiktiems per mūsų internetinę parduotuvę. Mūsų internetinė parduotuvė skirta tik vartotojams Europos Sąjungoje.
Vartotojas yra bet kuris fizinis asmuo, kuris sudaro teisinį sandorį tikslais, kurie daugiausia nesusiję su jo prekyba, verslu ar profesija. Prekybininkas yra fizinis arba juridinis asmuo, kuris veikia siekdamas su jo prekyba, verslu ar profesija susijusių tikslų.
2. Sutarties šalis, sutarties sudarymas, ištaisymo galimybės
Pirkimo-pardavimo sutartis sudaroma su BRYMORA Marcin Brymora, Wieluńska 3, 42-200 Čenstakava, Lenkija (toliau – „Pardavėjas“).
Pateikdami prekes mūsų internetinėje parduotuvėje, pateikiame įpareigojantį pasiūlymą sudaryti sutartį dėl šių prekių. Jūs galite be jokių įsipareigojimų įsidėti mūsų prekes į pirkinių krepšelį ir bet kuriuo metu pataisyti savo įrašus prieš pateikdami įpareigojantį užsakymą, naudodamiesi pateiktomis ir užsakymo metu paaiškintomis taisymo priemonėmis. Sutartis sudaroma, kai priimate pasiūlymą spustelėdami užsakymo mygtuką. Iškart po užsakymo pateikimo gausite patvirtinimą el. paštu.
3. Sutarties kalba, sutarties teksto saugojimas
Sutartis sudaroma anglų ir vokiečių kalbomis. Sutarties tekstas bus išsaugotas, o užsakymo informaciją ir mūsų sąlygas atsiųsime jums teksto formatu. Dėl saugumo priežasčių sutarties tekstas nebepasiekiamas internetu po užsakymo pateikimo.
4. Pristatymo sąlygos
Prie nurodytų produktų kainų gali būti taikomi papildomi siuntimo mokesčiai. Daugiau informacijos apie siuntimo išlaidas rasite puslapyje „Pristatymas“.
Išimtiniais atvejais pasiliekame teisę imti papildomą siuntimo mokestį, kad padengtume faktines pristatymo išlaidas. Pristatymas vykdomas tik iš Lenkijos; savarankiškas atsiėmimas negalimas. Į siuntų stotis nepristatome.
5. Mokėjimas
Siuntimo išlaidų apskaičiavimas yra individualus ir pagrįstas produktų matmenimis, svoriu ir pristatymo adresu. Šios išlaidos bus skaidriai rodomos, kai tik įdėsite produktus į krepšelį.
Išankstinis mokėjimas
Pasirinkus išankstinį mokėjimą, atskiru pranešimu pateiksime savo banko duomenis, o prekės bus išsiųstos gavus mokėjimą.
PayPal
Užsakymo metu būsite nukreipti į internetinio tiekėjo „PayPal“ svetainę. Norėdami sumokėti sąskaitos faktūros sumą per „PayPal“, turite būti ten užsiregistravę arba pirmiausia užsiregistruoti, prisijungti su savo prisijungimo duomenimis ir patvirtinti mokėjimo nurodymą mums. Mokėjimo operaciją „PayPal“ automatiškai atlieka iš karto po to.
Sąskaita faktūra
Sąskaitos faktūros sumą apmokate gavę prekes ir sąskaitą faktūrą banko pavedimu į mūsų sąskaitą. Pasiliekame teisę siūlyti pirkimą atsiskaitant tik sėkmingai patikrinus kredito istoriją.
6. Transportavimo žala
Jei prekės pristatomos su akivaizdžiais transportavimo pažeidimais, nedelsdami praneškite apie tokius defektus vežėjui ir kuo greičiau susisiekite su mumis. Nesugebėjimas pateikti skundo ar susisiekti su mumis neturi įtakos jūsų įstatyminėms teisėms ar jų įgyvendinimui, tačiau tai padeda mums pareikšti savo reikalavimus vežėjui arba transporto draudimui.
7. Garantija ir garantijos
Taikomos įstatyminės garantijos. Informaciją apie visas taikomas papildomas garantijas ir tikslias jų sąlygas galite rasti prie gaminio ir specialiuose informaciniuose puslapiuose internetinėje parduotuvėje.
Siuntos pažeidimas transportavimo metu – procedūra
Siuntos patikrinimas pristatymo metu
Pirkėjas (gavėjas) privalo patikrinti siuntos būklę pristatymo metu, atkreipdamas ypatingą dėmesį į:
išorinės pakuotės būklė,
matomų pažeidimo požymių, įlenkimų ar skylių,
turinio išsamumas.
Jei aptinkama kokių nors mechaninių pažeidimų (pvz., įtrūkimų, įbrėžimų, įlenkimų ar sulūžusių dalių), gavėjas privalo surašyti žalos aktą su kurjeriu. Šis dokumentas yra pagrindas pateikti pretenziją dėl transportavimo žalos. Jei pristatymo metu žalos ataskaitos nėra, transporto įmonė gali atmesti pretenziją.
Pranešimas apie žalą po pristatymo
Jei pažeidimas pastebimas po pristatymo, gavėjas turi teisę apie tai pranešti tiesiogiai vežėjui per 7 dienas nuo pristatymo. Ataskaitoje turi būti nurodyta:
pažeisto produkto nuotraukos,
išorinės ir vidinės pakuotės nuotraukos,
žalos aprašymas ir siuntos sekimo numeris.
Ataskaitą gali pateikti gavėjas arba – susitarus – pardavėjas (siuntėjas). Atkreipkite dėmesį, kad neparengus ataskaitos, gerokai sumažėja teigiamo skundo nagrinėjimo procedūros rezultato tikimybė.
Atsakomybė už mechaninius pažeidimus
Mechaniniai pažeidimai, atsiradę dėl išorinių veiksnių (pvz., smūgio, sutraiškymo, kritimo), nelaikomi prekės defektu. r garantija, jei tai įvyko po to, kai prekė buvo perduota gavėjui. Tokiais atvejais atsakinga transporto įmonė, o ne pardavėjas.
Pagalba skundo nagrinėjimo metu
Pardavėjas įsipareigoja padėti pirkėjui pateikti skundą transporto įmonei, visų pirma:
pateikiant siuntos ir vežėjo duomenis,
paaiškinant skundo nagrinėjimo tvarką,
prireikus perduodant reikiamus dokumentus.
Jei vežėjas patenkins skundą, pardavėjas su pirkėju susitars, kad pataisys, pakeis prekę arba grąžins pinigus.
Rekomendacija
Siekiant užtikrinti sklandų skundų nagrinėjimo procesą, rekomenduojama patikrinti siuntą dalyvaujant kurjeriui ir, pastebėjus kokių nors pažeidimų, prieš pasirašant pristatymo gavimą, surašyti žalos aktą.
8. Grąžinimas ir atsisakymo teisė
Jūs turite teisę atsisakyti šios sutarties per 14 dienų nenurodydami jokios priežasties. Tačiau teisė atsisakyti netaikoma prekėms, pagamintoms pagal kliento specifikacijas arba aiškiai suasmenintoms (pagal užsakymą gamintoms prekėms).
Kitų produktų atveju, norėdami pasinaudoti savo teise atsisakyti sutarties, turite informuoti mus apie savo sprendimą pateikdami aiškų pareiškimą (pvz., paštu arba el. paštu išsiųstą laišką). Galite naudoti pavyzdinę atsisakymo formą, tačiau tai nėra privaloma.
Prekės turi būti grąžintos originalioje būklėje adresu:
KNALL – BRYMORA Marcin Brymora
Wieluńska 3
42-200 Čenstakava
Lenkija
Vartotojas padengia tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.
9. Taikytina teisė ir ginčų sprendimas
Šioje internetinėje parduotuvėje sudarytoms sutartims taikoma Lenkijos teisė, išskyrus JT konvenciją dėl tarptautinio prekių pirkimo-pardavimo sutarčių (CISG). Šis teisės pasirinkimas neturi įtakos privalomoms vartotojų apsaugos nuostatoms, taikomoms jūsų įprastinės gyvenamosios vietos ES šalyje.
Europos Komisija teikia internetinio ginčų sprendimo (EGS) platformą, kurią galima rasti adresu:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Mes nesame įpareigoti ir nenorime dalyvauti ginčų sprendimo procese vartotojų arbitražo taryboje.
AGB sukūrė remiantis „Trusted Shops Legal Text Generator“ bendradarbiaujant su „Wilde Beuger Solmecke Rechtsanwälte“.