FAQ


Ar mano pasirinktas produktas yra prieinamas?

  • Produktų prieinamumą galite pasitikrinti tiesiogiai mūsų svetainėje. Išsami informacija pateikiama pasirinktos prekės kortelėje.
  • Pagal užsakymą pagamintų prekių atveju nėra informacijos apie jų kiekį.

Kaip galiu pataisyti savo užsakymą?

  • Jei pateikdami užsakymą padarėte klaidą, nedelsdami parašykite mums adresuparduotuvė@knall.co.uk, if your order has not yet arrived at the productions, there will be no problem to apply ‡ on it fixes

Ar galiu nusipirkti prekių, kurių nėra parduotuvės pasiūloje?

  • Yes, our offer is very wide and not all of our products can be found in the online store, if you have not found what you are looking for, use kontaktinė forma

Užsakiau netinkamą dydį, ką turėčiau daryti?

  • Prekes galite grąžinti per 14 darbo dienų nuo kurjerio pristatymo datos.
  • Tačiau, jei jūsų produktas buvo pagamintas pagal užsakymą ir jo negalima grąžinti, nedelsdami susisiekite su mūsų skundų skyriumi el. pašto adresu store@knall.co.uk (daugeliu atvejų produktą galima perdaryti arba kitaip pritaikyti prie jo paskirties).