FAQ
Pasirinkite temą: Grąžinimai ir skundai
Kaip galiu patikrinti, kuriame etape yra mano skundas?
- Jei turite klausimų dėl skundo, susisiekite su mumis rašydami store@knall.co.uk
Kaip galiu pateikti skundą?
- Jei jūsų gauta prekė yra brokuota arba turi trūkumų ir dar nepasibaigęs 15 dienų laikotarpis nuo įsigijimo, susisiekite su mumis šiuo el. pašto adresu store@knall.co.uk
Kaip galiu prašyti grąžinimo?
- Jei gauta prekė neatitinka Jūsų lūkesčių ir dar nepasibaigęs 15 dienų laikotarpis nuo įsigijimo, galite pateikti prašymą grąžinti, susisiekite su mumis žemiau nurodytu adresu el.paštu store@knall.co.uk
- Atminkite, kad prekės, pagamintos pagal išmatavimus arba ištrauktos pagal individualius klientų užsakymus, negrąžinamos.
Ko reikia norint pateikti skundą?
- Pastebėję bet kokius pakuotės pažeidimus, kad ir nežymius, paprašykite tiekėjo užregistruoti pažeidimą, surašykite žalos aktą!
- Atidarykite pakuotę ir patikrinkite, ar prekės nepažeistos. Nufotografuokite transportavimo žalą ir kuo greičiau praneškite apie tai el. paštu šiuo adresu: store@knall.co.uk su svarbia informacija, tokia kaip:
- užsakymo numeris
- Telefono numeris
- išsamus žalos aprašymas (pavyzdžiui: kurios dalys rodo žalą)
- žalos nuotraukos
- žalos ataskaita
Ką daryti, jei mano siuntinys ar prekė atkeliauja pažeista?
Jei jūsų siunta atvyksta pažeista arba ant gaminio matomi mechaniniai pažeidimai (pvz., įtrūkimai, įbrėžimai, įlenkimai), patikrinkite siuntą kurjerio akivaizdoje ir užpildykite pažeidimų ataskaitą.
Šis dokumentas reikalingas norint pateikti pretenziją kurjerių įmonei.
Jei pažeidimas pastebėtas po pristatymo, vis dar turite 7 dienas nuo pristatymo datos apie jį pranešti, pageidautina tiesiogiai kurjerių įmonei. Prašome pridėti pažeisto produkto ir pakuotės nuotraukas.
Be žalos ataskaitos, kurjerių įmonė gali atmesti pretenziją, todėl visada geriausia patikrinti siuntinį prieš jį pasirašant.
Jei nežinote, kaip elgtis toliau, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda – mes padėsime jums pateikti skundą.