FAQ


Kaip galiu patikrinti, kuriame etape yra mano skundas?

  • Jei turite klausimų dėl skundo, susisiekite su mumis rašydami store@knall.co.uk

Kaip galiu pateikti skundą?

  • Jei jūsų gauta prekė yra brokuota arba turi trūkumų ir dar nepasibaigęs 15 dienų laikotarpis nuo įsigijimo, susisiekite su mumis šiuo el. pašto adresu store@knall.co.uk

Kaip galiu prašyti grąžinimo?

  • Jei gauta prekė neatitinka Jūsų lūkesčių ir dar nepasibaigęs 15 dienų laikotarpis nuo įsigijimo, galite pateikti prašymą grąžinti, susisiekite su mumis žemiau nurodytu adresu el.paštu store@knall.co.uk
  • Atminkite, kad prekės, pagamintos pagal išmatavimus arba ištrauktos pagal individualius klientų užsakymus, negrąžinamos.

Ko reikia norint pateikti skundą?

  • Pastebėję bet kokius pakuotės pažeidimus, kad ir nežymius, paprašykite tiekėjo užregistruoti pažeidimą, surašykite žalos aktą!
  • Atidarykite pakuotę ir patikrinkite, ar prekės nepažeistos. Nufotografuokite transportavimo žalą ir kuo greičiau praneškite apie tai el. paštu šiuo adresu: store@knall.co.uk su svarbia informacija, tokia kaip:

- užsakymo numeris
- Telefono numeris
- išsamus žalos aprašymas (pavyzdžiui: kurios dalys rodo žalą)
- žalos nuotraukos
- žalos ataskaita