FAQ
Pasirinkite temą: Pristatymas ir apmokėjimas
Sąskaitoje faktūroje yra klaida, kaip ją ištaisyti?
- PVM sąskaitoje faktūroje gali būti ištaisytos tik nedidelės klaidos, vadinamosios rašybos klaidos įmonės pavadinime ar adrese. Jei jūsų sąskaitoje faktūroje yra klaida, rašykite adresuparduotuvė@knall.co.uk
- Jei sąskaitoje faktūroje yra kitokio tipo klaida, pvz., trūksta arba yra neteisingas NIP – mes negalėsime jos ištaisyti.
[Teisinis pagrindas: PVM įstatymo 88 straipsnis; PVM įstatymo 106b straipsnis]
Ar galiu užsisakyti grynaisiais pristatymo metu?
- Taip, mes siunčiame, apmokėjimas pristatymo metu (grynaisiais pinigais pristatymo metu)
- Užsakymus „apmokėjimas pristatymo metu“ vykdome tik prekėms, kurių plotis yra iki 2400 mm (240 cm). Jei užsakytos prekės plotis viršija 2400 mm (240 cm), apmokėjimas pristatymo metu negalimas.
- Grynaisiais pinigais pristatymo metu galima atsiskaityti užsakymams, kurių vertė iki 5000 PLN.
Kada galiu pasinaudoti nemokamu pristatymu?
- Jei užsakymo vertė viršija 400 PLN ir mokėjimas atliekamas banko pavedimu, pristatymas nemokamas.
Ar pirkdamas iš knal gausiu sąskaitą faktūrą?
- Taip, sąskaita faktūra elektronine forma pridedama prie .PDF failo atskirame el. laiške.
- Norėdami gauti įmonės sąskaitą faktūrą, pateikdami užsakymą turite užpildyti formą su mokesčių mokėtojo identifikaciniu numeriu.
Kaip susimokėti už užsakymą?
Už užsakymą galite sumokėti naudodami:
- Įprastas banko pavedimas (sąskaitos numeris yra mūsų kortelėje)kontaktas)
- Mokėjimo sistema (PAYU.PL) INTERNETU arba KORTELE
- Mokėjimo sistema (PAYPAL) internetu arba kortele
Ar aš atliksiu atidėtą mokėjimą „knal“ parduotuvėje?
- Pirkti su atidėtu mokėjimo terminu galima tik biudžetiniams padaliniams. Suinteresuoti subjektai ar įstaigos prašomi pateikti užsakymą įprastu būdu internetinėje parduotuvėje ir tada atsiųsti užsakymo numerį adresu sklep@knall.pl patvirtinimui. Kai kuriais atvejais taip pat būtinas autorizavimas.
Mano reklamos kredito kodas neveikia, ką turėčiau daryti?
- Jei kyla problemų dėl nuolaidos kodo, rašykite mums el. paštuparduotuvė@knall.co.uk
- Žinutėje turėtų būti nurodytas neveikiantis nuolaidos kodas ir jūsų užsakymo numeris.
Ką daryti, jei mano siuntinys ar prekė atkeliauja pažeista?
If your parcel arrives damaged or the product shows visible mechanical damage (e.g. cracks, scratches, dents), please check the parcel in the courier’s presence and fill out a damage report.
Šis dokumentas reikalingas norint pateikti pretenziją kurjerių įmonei.
Jei pažeidimas pastebėtas po pristatymo, vis dar turite 7 dienas nuo pristatymo datos apie jį pranešti, pageidautina tiesiogiai kurjerių įmonei. Prašome pridėti pažeisto produkto ir pakuotės nuotraukas.
Without a damage report, the courier company may reject the claim, so it’s always best to check the parcel before signing for it.
If you’re unsure how to proceed, please contact our customer service team – we’ll guide you through the complaint process.