FAQ
Pasirinkite temą: Pristatymas ir apmokėjimas
Sąskaitoje faktūroje yra klaida, kaip ją ištaisyti?
- PVM sąskaitoje faktūroje gali būti ištaisytos tik nedidelės klaidos, taip vadinamos rašybos klaidos įmonės pavadinime ar adresu. Jei sąskaitoje faktūroje yra klaida - rašykite store@knall.co.uk
- Jei sąskaitoje faktūroje yra kitokio tipo klaida, pvz., trūksta arba neteisingas NIP – jos ištaisyti negalėsime.
[Teisinis pagrindas: str. PVM įstatymo 88 str.; str. PVM įstatymo 106b straipsnis]
Ar galiu užsisakyti grynaisiais pristatymo metu?
- Taip, siuntas apmokame pristatymo metu (grynaisiais pinigais)
- Prekių užsakymus „atsiskaitant grynaisiais“ vykdome tik iki 2400 mm (240 cm) pločio, jei užsakomos prekės plotis viršija 2400 mm (240 cm), atsiskaitymo grynaisiais pinigais būdas neprieinamas BC.
- Grynaisiais pinigais galima pristatyti užsakymus, kurių vertė iki 5000 PLN
Kada galiu pasinaudoti nemokamu pristatymu?
- Tuo atveju, jei užsakymo vertė viršija 400 PLN ir apmokama banko pavedimu, siuntimo kaina NEMOKAMAS
Ar pirkdamas iš knal gausiu sąskaitą faktūrą?
- Taip, sąskaita elektronine forma pridedama prie .PDF failo atskiru el. pašto pranešimu
- Norėdami gauti įmonės sąskaitą faktūrą, pateikdami užsakymą turite užpildyti formą su mokesčių mokėtojo numeriu
Kaip susimokėti už užsakymą?
Už užsakymą galite sumokėti naudodami:
- Tradicinis banko pavedimas (sąskaitos numeris nurodytas mūsų skirtuke Kontaktai )
- Mokėjimo sistema (PAYU.PL) ONLINE arba KORTELĖ
- Mokėjimo sistema (PAYPAL) ONLINE arba KORTELĖ
Ar aš atliksiu atidėtą mokėjimą „knal“ parduotuvėje?
- Galima pirkti su atidėto mokėjimo data tik į biudžetinius vienetus. Suinteresuotų subjektų ar institucijų prašoma pateikti užsakymą įprastai per internetinę parduotuvę ir atsiųsti užsakymo numerį adresu sklep@knall.pl patikrinti. Tam tikrais atvejais autorizacija taip pat privaloma
Mano reklamos kredito kodas neveikia, ką turėčiau daryti?
- Jei kyla problemų dėl nuolaidos kodo, atsiųskite mums el. laišką adresu store@knall.co.uk
- Pranešime turi būti nuolaidos kodas, kuris neveikia ir Nr. Iš jūsų užsakymo
Ką daryti, jei mano siuntinys ar prekė atkeliauja pažeista?
Jei jūsų siunta atvyksta pažeista arba ant gaminio matomi mechaniniai pažeidimai (pvz., įtrūkimai, įbrėžimai, įlenkimai), patikrinkite siuntą kurjerio akivaizdoje ir užpildykite pažeidimų ataskaitą.
Šis dokumentas reikalingas norint pateikti pretenziją kurjerių įmonei.
Jei pažeidimas pastebėtas po pristatymo, vis dar turite 7 dienas nuo pristatymo datos apie jį pranešti, pageidautina tiesiogiai kurjerių įmonei. Prašome pridėti pažeisto produkto ir pakuotės nuotraukas.
Be žalos ataskaitos, kurjerių įmonė gali atmesti pretenziją, todėl visada geriausia patikrinti siuntinį prieš jį pasirašant.
Jei nežinote, kaip elgtis toliau, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda – mes padėsime jums pateikti skundą.