FAQ
Pasirinkite temą: Grąžinimai ir skundai
Kaip galiu patikrinti, kuriame etape yra mano skundas?
- Jei turite klausimų dėl skundo, susisiekite su mumis rašydami store@knall.co.uk
Kaip galiu pateikti skundą?
- Jei jūsų gauta prekė yra brokuota arba turi trūkumų ir dar nepasibaigęs 15 dienų laikotarpis nuo įsigijimo, susisiekite su mumis šiuo el. pašto adresu store@knall.co.uk
Kaip galiu prašyti grąžinimo?
- Jei gauta prekė neatitinka Jūsų lūkesčių ir dar nepasibaigęs 15 dienų laikotarpis nuo įsigijimo, galite pateikti prašymą grąžinti, susisiekite su mumis žemiau nurodytu adresu el.paštu store@knall.co.uk
- Atminkite, kad prekės, pagamintos pagal išmatavimus arba ištrauktos pagal individualius klientų užsakymus, negrąžinamos.
Ko reikia norint pateikti skundą?
- Pastebėję bet kokius pakuotės pažeidimus, kad ir nežymius, paprašykite tiekėjo užregistruoti pažeidimą, surašykite žalos aktą!
- Atidarykite pakuotę ir patikrinkite, ar prekės nepažeistos. Nufotografuokite transportavimo žalą ir kuo greičiau praneškite apie tai el. paštu šiuo adresu: store@knall.co.uk su svarbia informacija, tokia kaip:
- užsakymo numeris
- Telefono numeris
- išsamus žalos aprašymas (pavyzdžiui: kurios dalys rodo žalą)
- žalos nuotraukos
- žalos ataskaita